Harika, harika, harika bir kitap. Nefesimi tutarak bir çırpıda okuduğum kitaptı. Ama bana göre değil bu tarz kitaplar anladım. Acayip gerildim:) Çok gerçekçi yazılmıştı. Yine dedektifimiz iş başında Erika Foster bu sefer bir kaç cinayet işleyen seri katilin peşinde. Sonu yine beklenmedik. Katil bunları neden işliyor acaba?
KESİNLİKLE TAVSİYE EDİLİR