“Sevgim, kalbimden daha büyük. Eğer bu his seni iyi edecekse kalbim seninle. Ellerini tuttum, gözlerine baktım say. Sarılamadım ama sarıldım say. Sana hep aşık kalacağım say.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat arkamda bıraktığım başka bir şey daha varsa, o da ilk defa içimi bu denli ısıtan bir insanın kalbimde bıraktığı hislerdi. Sanki onu uzun zamandır tanıyormuşum gibi ya da kalbim nihayet atması gerektiği günü biliyormuş gibi…