Songül Solmaz

Songül Solmaz
@songgg
Sosyoloji
10 Kasım
4 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı

Songül Solmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·282 syf.·
2023 1. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,7bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Songül Solmaz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·280 syf.·
29 günde okudu
·
2021 7. kitabı
José Mauro de Vasconcelos
8.1/10 · 42,9bin okunma
Düşündüklerimi yazmışsınız. Teşekkürler.

Kitapbiryasamtarzi

@Aysacr
·
Ağır okumalara geçmeden önce elime şöylesine bi kitap alayım demiştim çerez niyetine... Bu kitap ile ilgili düşüncemi paylaşmak istiyorum, yermemeye dikkat edeceğim. Öncelikle gözümde şu canlandı: Yazar, yaratıcı yazarlık kursuna gitmiş. Oradaki tüm teknikleri kullanmaya çalışarak notlar almış, kurgu yapmış, sonra onu geliştirmiş(herkesin gözünden bi aşkı anlatmış, sincap ve bank da buna dahil), daha sonra ortaya bir şeyler çıkınca nitekim, bir kaç arkadaşı da; "Sandyciğim neden olmasın, bunca yazan senden daha mı iyi yazıyor" tarzında teşvik etmişler(iyimserliğimi yitirmeden yazıyorum lütfen atlamayalım). Bir kaç girişim sonrası yayınevi kabul etmiş, vs, derken ortaya Başka Türlü Bir Şey çıkmış. Gerçekten başka türlü. Açıkçası ben gençlik yıllarımda da bu tarz kitaplara ilgi duymadım. Keza bu kitabı da ilgi duyduğum için almadım. 4 TL'lik bir kampanyadan aldım. Sanıyorum 5 TL olsa almazdım. Okudum, bir şey kaybetmedim. Hatta şunu söyleyebilirim. Yalnızca tırnak içini(") okuyun, hoop bir içim su.. Pardon bu tabir güzel şeyler için kullanılıyordu. Silmek istemedim. Velhasıl" canım hızlı okumam" diyip bir saatin altında bir sürede yazara saygımı dile getirdim kendimce. Çünkü yazılan her şeye saygım var. Hakkını yiyemem, güzel cümleler yok değil. Ancak ne bileyim lise gençliği falan okumalı gibi geldi. Ayrıca çevirmenin "Güzin abla" diye neyi çevirdiğini de merak ettim. Pegasus yayınları çeviriye emek harcıyor, helal olsun, ancak keşfedilmemiş daha derin eserlere de ihtiyacı var bu milletin diye düşünüyorum. Emeğine sağlık çevirmenin de nihayetinde. Para verip almanızı önerir miyim bilmiyorum, sanmıyorum, ama 4 TL olursa olabilir. Aksi halde hediye falan edilir belki size öyle okursunuz. Başka türlü gideri yok ne yazık ki... Sevgiler