nevra

Academic girl era ophelia ve teachers pet
7/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
Açıkçası bu kitap serisine bayılıyorum ve objektif yorum yapabileceğimi sanmıyorum harika bir evren tasarımı akıcı bir yazım açıkçası plot twistlere pek oha olamadım seride en sevdiğim kitap olamadı ama ara kitap olarak çok iyiydi kuzeyden başka bir yer görmemix ve zaman atlaması olmasını sevdim çünkü karakterlerimizin olgun olması ayrı bir hava kaymış kitaba . spoiler karakter yorumlarıma gelirsek OPHELİA BENİ DELİ ETTİN BE KIZIM tamam anlıyorum kafan karışık bir şeyler yapmaya çalışıyorsun ama thornda bir bulmaca (ki bunun hepimiz farkındayız adamın ahzından çıkan üç kelime paragraf niteliğinde ona göre ) ama yani sende lğtfen bi kendinş koru ya lütfen rica edeceğim cidden kitapta dendiği gibi kötü ne varsa bizim kızı buluyor kahin bi kız vardi mediana mıydı neyse aşıırrııı iyidi karakter tasarımı ama geldi hopaa bizim beş yıldır zorla topladığımız nilgiler beleşe aldı ya pençelerin nerde senin kzıım of of ayrıca babilin okulumdan mezun olmadığı için ayrı bir mutsuzum biz bir yıl boluna mı debelendik sırf thorn için sonra yine thorn için emeklerimiz gitti AYRICA THORN sana noluyo ya tamam hani anladık plan plan plan ama yeter yeter karının dizinin dibşnde oturacaksın bu ne tanrıyla rövanş atmalar fln neyse yşne iyisin ophelia götüni kurtardı gidiyodun yoksa (bide bu adamdaki kendine iş yükleme derdi beni bitirecek koskoca babil kütüphanesini sırtlamış yekrar düzenliycem demiş kitapta resmen girl napıyosun derler insana )of zaten sinirliyidim baya kitap boyunca sana o tırmık meselesi varya bitirmiştim olm seni bilerek tırmık atsaydın varya (üzüldüm bu aradada hani opheliamız bi safçana olduğu için bunun aşkını anlamadı fln bok gşbi kaldı kaç sefer ) neyse ikinizede kızgındım ama geçti sonda çok iyi performans gösterdiniz kaç kitaptır öpüşmeleri bile yeter diyodjm
Babil’in AnısıChristelle Dabos · İthaki Yayınları · 202518 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·464 syf.··
2024 13. kitabı
Açıkçası kitap benim için mükemmel bir okuma deneyimi sundu . Karakterleri olsun ,yazım dili olsun bir fantastikten bekleyebilceklerimi oldukça karşıladı . Kitabın tek sıkıntısı diğer karakterleri çok görmememiz -Kitayı daha çok görmeyi hak ediyorduk-ama onun dışında yeri geldiğinde çığlık atığım yeri geldiğinde gözyaşı döktüğüm bir kitap oldu . Ayrıca okurken kızımızın sadece 15 yaşında olduğunu ve karakları bir rgenin verdiğini hatırlayın çünkü bence rin savaş alanında küçük bir bebek sadece .ilerleyen kitaplarda -hatta sonunda bile- ilerlediğini göreceksiniz.
1000Kitap
Haşhaş SavaşıR. F. Kuang · İthaki Yayınları · 20232,089 okunma