Edebiyatımızdaki ilk realist romanlardan sayılan Sergüzeşt'i çok beğendim. Anlatılan hikayenin akıcılığı, müthiş betimlemeler ve kitabın sonu.
Baştan sona şaheser bence.
2008 yılında okuduğum bu mükemmel kitabı tekrardan okudum, ve muhtemeldir ki defalarca okuyacağım.
İsimsiz çocuğun hayal gücü, kitabın süpriz sonu, her yönüyle müthiş bir eser.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
Kısa kısa hikayelerden oluşan bir kitap. Giriş bölümünde verilen, Kafka'nın hayatı ve eserleri hakkında bilgiler, yazarı tanımak için çok faydalı olduğu kanaatindeyim.
Kafka'nın sözlerinden oluşan kitap derin manalar içeriyor. Kitabı roman, hikaye, anı okur gibi değil de her sayfada anlatmak istediklerini anlamak için okumalıyız. Beynimizi özellikle 25,26,35,36,48 gibi sayfalarda çok daha zorlamamız gerekli.