22 Şubat 1970, pek çoklarının ilk glam rock performansı olarak belirttikleri tarih yani The Hype'ın ilk sahneye çıkışı.
David Bowie Spaceman
Tony Visconti Hypeman
Mick Ronson Gangster Man
John Cambridge Cowboy Man
Kalabalığın çoğunun onları görmezden gelmesi ve hatta sahneye arkalarını dönmesine rağmen, Marc Bolan sahnenin hemen dibinde müziğin keyfini çıkarıyordu.
Fakat sahneyi tamamladıklarında kimse alkışlamadı bile.
Fatura hem onlara hem de glam teatralliğini prog rock dünyasında yepyeni uç noktalara taşıyan Peter Gabriel'in solistliğini yaptığı Genesis'e kesildi.