Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
“Eğer bir kez daha dünyaya gelseydim zamanın nabzını tutardım.” Fyodor Dostoyevski
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey vaktinde güzel, yaşayabilseydik…
Fırın tava geldi, hamur tükendi. Akıl başa geldi, ömür tükendi.
1000Kitap
Şu bir gerçek; şehirdeki herkes düşman lakin son durak yine o şehir, anadan üryan!
Kimseyi değiştiremezsin bu hayatta. Ve kimse için değişmemelisin. Kimliğini kaybettiğin an yaşamını çöpe attın demektir. Charles Bukowski
Herkesin mutlu olmak için başka bir yolu varmış. Kendi yolumu çizdiğimde anladım. Can Yücel