Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Bulan kişiye bir adet kitap sözüm var.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Stefan.Zweig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
26 saatte okudu
·
2024 6. kitabı
Sabahattin Ali
7.9/10 · 5,6bin okunma
“Aralık” Bıraktım
Hava soğuk, üşüyorum. Belki gelirsin diye, Kapıyı aralık bıraktım. Senden bir haber yok. Umudum tükendi, hiç halim yok. Bugünlerde arkadaşım tek bir oda. Karanlıktayım, suskunum.. Geçen bir arkadaştan duydum.” Evlenmiş o da.” #StefanZweig🔏
Geç farkettim taşın sert olduğunu. Su insanı boğar, ateş yakarmış! Her doğan günün bir dert olduğunu, İnsan bu yaşa gelince anlarmış. Ayva sarı nar kırmızı sonbahar! Her yıl biraz daha benimsediğim. Ne dönüp duruyor havada kuşlar? Nerden çıktı bu cenaze? ölen kim? Bu kaçıncı bahçe gördüm tarumar? İsmet Özel

Stefan.Zweig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
180 günde okudu
·
2024 5. kitabı
Ahmed Arif
8.5/10 · 48,1bin okunma