Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Hava soğuk, üşüyorum.
Belki gelirsin diye,
Kapıyı aralık bıraktım.
Senden bir haber yok.
Umudum tükendi, hiç halim yok.
Bugünlerde arkadaşım tek bir oda.
Karanlıktayım, suskunum..
Geçen bir arkadaştan duydum.” Evlenmiş o da.”
#StefanZweig🔏
Geç farkettim taşın sert olduğunu.
Su insanı boğar, ateş yakarmış!
Her doğan günün bir dert olduğunu,
İnsan bu yaşa gelince anlarmış.
Ayva sarı nar kırmızı sonbahar!
Her yıl biraz daha benimsediğim.
Ne dönüp duruyor havada kuşlar?
Nerden çıktı bu cenaze? ölen kim?
Bu kaçıncı bahçe gördüm tarumar?
İsmet Özel