Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
"Uyandım ve sen yoktun.Hayatımda hiç bu kadar korkmamıştım."
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Destiny
Herkesin inandığı bir şey var bu hayatta; benimkisi de sensin.
Dizi/Film
Yazık. Yazık ki yazgımın boyası koyu. İsmet Özel
Şiir

Stefan.Zweig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·177 syf.·
14 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 17bin okunma