Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Mütevazı olmayı öğrenmeliyiz , daha küçük ölçeklere ,küçük birliklere,gruplara yönelmeliyiz.
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sizin Goethe 'niz şöyle der : ' İnsanlar Kızıl Deniz gibidir : Asa onları ayırır ayırmaz tekrar bir araya gelirler ' Ama gerçek bir birlikleri yok.
Kitap Alıntısı
"Önemli olan birkaç insan değil, tüm insanlık."
Kitap Alıntısı
Ben onları seviyorum; o basit insanları, hırslı olmayan, sesi çıkmayan kendi halinde olan o insanları seviyorum; onlardır katı ama adil olan.
Kitap Alıntısı
Sahi biz en güzelini yaşadık - mı her şeyin?
Duygu ve Düşünce