Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
İnsan bir yere ya da birilerine ait olduğunu bilirse o yer ve o insanlarla ortak yanlarını hisseder, yabancı bir yerde ise daha çok yalnızlığını hisseder.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Fark edilmediğini biliyordu ama bu onu pek üzmüyordu; kendi dünyasında yaşamaya ihtiyacı vardı.
Kitap Alıntısı
Herkes beni önce sever ,şımartır ve birdenbire buz gibi soğur ve uzaklaşır.
Kitap Alıntısı
“Yalnızlaştıkça yazmayı konuşmaya tercih eder oldu .”
Alıntı