Stefan.Zweig

Stefan.Zweig
@special_man
Bütün dostlarımı selamlarım! Umarım, uzun gecenin ardından gelecek olan sabahın kızıllığını hala görebilirler! Ben, çok sabırsız olan ben, onların önünden gidiyorum.”
Terketmedi sevdan beni, Aç kaldım,susuz kaldım, Hayın,karanlıktı gece, Can garip,can suskun, Can paramparça... Ve ellerim kelepçede, Tütünsüz ,uykusuz kaldım, Terketmedi sevdan beni...
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zehra bir bilsem, unutmak bu lisanda kaç hecedir?"
Edebiyat
"Nefret, aşkla boy ölçüşebilecek yegâne duyguydu ve ne kadar güzeldi.
Edebiyat
"Ey sıkıntı şiddetlen, nasılsa geçeceksin."
Edebiyat

Stefan.Zweig

, bir kitap okudu
Puan vermedi·536 syf.·
62 günde okudu
·
2024 3. kitabı
Nazan Bekiroğlu
8.8/10 · 34,1bin okunma