Bir depresyon yaşadıktan, aldatıldıktan ya da sevdiğin bir insanı kaybettikten sonra hiçbir zaman eski sen olmayacaksın. Bu, doğamızda var. Ama korkma, dönüşüm bize iyi gelir. Öğrenirsin, derin kalınlaşır ve birazcık daha bu dünyanın doğasını kabul etme eğiliminde olursun.
Yanındaki insanlar nasıl algılanıyorsa sen de bu algıdan etkilenmeye başlarsın...
Yanımızdaki insanların algılanışı bizim algımızı da her zaman etkiler.