"Olmak ve var olmak arasında çok fark var" derler, yüzyılın ortasından çıkıp gelmiş seçkin entelektüeller... Ama bilmiyorlar ki ikisi de yok... Var olmak hayal, olmayan bir dünyada...
"Şöhret uçucu bir şeydir. Burada olmak, babanın sesini duyuyor olmak, annenin elini tutuyor olmak, bu akşam birlikte yemek yiyip sohbet edecek olmamız... İşte hazine bu."
Hiçbir şey dost değil bu evrende. İnsanların anlamasının zamanı geldi. Güneşin sayesinde değil dünyadaki hayat. Güneşin dünyayı buharlaştırma arzusundan dolayı hayat var gezegende.
Geçmişi ve geleceği bu saniyede toplayabilirsem uyuyabilirim. Belki de basit bir matematik formülüdür. Gelecekten geçmiş çıkarsa şimdiki zaman kalır...