Sadık Hidayet'ten okuduğum ikinci eser. Öncelikle kısa olması sizi aldatmasın oldukça yoğun bir anlatıma sahip. Bir ressamın iç dünyası, anıları, aşkı, bunalımları, ölüme kavuşma isteği, güvensizliği anlatılmış. Gerçekler ve sanrılar iç içe geçmiş hâlde. Yazarın neden "Doğunun Kafkası" olarak anıldığını eseri okuduktan sonra net bir şekilde görebilirsiniz. Keyifli okumalar..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖