Herkesin kendinden bişeyler bulabileceği bir kitap. Yazar kitabı içten ve anlaşılır bir dille kaleme almış. Farkındalık yaratan kitaplardan biri oldu, çok beğendim.
Begenmedim. Herseyin, bizim algimizda var oldugunu soyluyor. Evet, mutlaka ki bir yere kadar buna hak veririm ama aci gibi olumsuz duygularin aslinda var olmadigini, bizi uzen seylerin aslinda bizim algimiz oldugunu yaziyor. Gercekci degil.
VazgeçebilmekGuy Finley · Destek Yayınları · 20204,770 okunma