Japon toplumu hakkında bilgi sahibi olmak isteyen insanlar için güzel bir kitap. Fazlasıyla akıcıydı.Benim açımdan okuması keyifliydi okuyucuya duyguları geçirebilen bir kitaptı. Dazainin ironik üslubu okumayı daha bir keyifli kılıyor.
Genel anlamda hikayeler bir yere bağlamıyor sadece bu kitap için değil okuduğum japon klasiklerinin hepsi bu doğrultudaydı, bu yazım biçiminden hoşlanmayanlara tavsiye etmem.