Sennag ོ ོ

Sennag ོ ོ
@ssenacevik
Yeni hesabım 𓇼
Okul öncesi öğrt
25 Haziran
2 okur puanı
Haziran 2026 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
“İnsanın güzelliği kalbindedir öğretmenim.”
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
“Kitap okuyarak dünyayı kurtaramam ama dünyadan bir nebze kurtulabilirim.”
Bildim ki dünya koca bir yük imiş sırtımda.
Gerçekten de kitap okurken kitabın içindeki insanlar okuyanı hissederler mi?
Beni yakan kelimeler neden kâğıtları da yakmıyorlar?