ssim_76

Puan vermedi·464 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
“Oyun bittiğine göre, bir dilencidir kral şimdi: Yaşanan yaşanmış, bulmuştur herkes hak ettiğini...” Gerilim kitabı diye aldığım ama gerilimle alakası olmayan bir kitaptı. Okumaya başladığınızda tam sıkılma noktasında sizi garip bir şekilde çeken, sinirlerinizi geren bir kitap. Akıcı diliyle, merak uyandırmasıyla da kitabı elinizde bırakamayıp bir günde bitirmenizi sağlıyor. Kitabın ilk bölümünde Amber konusu biraz fazla uzatılmıştı tam sıkılmaya başlıyordum ki ikinci bölümde vay be dedim. Hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş dedirtti yazarımız. Son bölümde ise tamda kitabın son cümlesi gibi “yaşanan yaşanmış, bulmuştur herkes hak ettiğini” diyorsunuz. Keşke sonu biraz daha uzatılsaydı da o zevki biraz daha tadabilseydik :) Ben beğendim tavsiye ederim 🤗
Son RauntLiv Constantine · Ephesus Yayınları · 2018364 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

ssim_76

, bir kitap okudu
Puan vermedi·464 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Liv Constantine
8.4/10 · 364 okunma
Puan vermedi·400 syf.··
2019 2. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 06 Ocak 2019 18:38
Gençlik kitabı olduğunu bilmeden aldığım bir kitaptı. Konusu ırkçılık üzerine güzeldi ama o anlatımı yazma şekline sinir oldum. Mahalla ağzıyla yazılmış, argo, küfürün fazla olması açıkçası beni rahatsız etti. Bitsin sırf elimde sürünmesin diye 2 günde okuyup bitirdim. Kitaplarda argo ve küfür olmasın lütfen
Sessiz Kalma!Angie Thomas · Yabancı Yayınları · 2017722 okunma