“Oyun bittiğine göre, bir dilencidir kral şimdi:
Yaşanan yaşanmış, bulmuştur herkes hak ettiğini...”
Gerilim kitabı diye aldığım ama gerilimle alakası olmayan bir kitaptı. Okumaya başladığınızda tam sıkılma noktasında sizi garip bir şekilde çeken, sinirlerinizi geren bir kitap. Akıcı diliyle, merak uyandırmasıyla da kitabı elinizde bırakamayıp bir günde bitirmenizi sağlıyor.
Kitabın ilk bölümünde Amber konusu biraz fazla uzatılmıştı tam sıkılmaya başlıyordum ki ikinci bölümde vay be dedim. Hiçbir şey göründüğü gibi değilmiş dedirtti yazarımız. Son bölümde ise tamda kitabın son cümlesi gibi “yaşanan yaşanmış, bulmuştur herkes hak ettiğini” diyorsunuz. Keşke sonu biraz daha uzatılsaydı da o zevki biraz daha tadabilseydik :)
Ben beğendim tavsiye ederim 🤗