İki günde bitirdiğim bir kitap oldu. Elimden bırakamadım ve akıp gitti. Okurken Kirke ile bir oldum ve bende onunla yaşadım her şeyi. Kirke güldü ben güldüm, ağladı bende ağladım. Ama merak etmeyin Kirke iyi olacak. Umarım.
Yunan mitolojisine ilgim ufacıkta olsa vardı ama titanları hiç merak etmemiştim. Kitapta bol bol tanıdım onları. Kitabı okuduktan sonra yunan mitolojisine ilgim daha da arttı. İlk başta düşük beklentilerle başlamıştım ama şu an beklentilerimi karşıladığı için çok memnunum. Mitolojiyle ilgiliyseniz (ilgili olmasanız bile) bir şans vermenizi isterim.
İyi okumalar :)