sSONERs

Saçları uzun kadınları çok sevin azizim. Her telinde bir şiir yatar o saçların . Uzun saçlarını kesen kadınları daha çok sevin . Her telinde bir acı yatar o saçların . Hele ki bir kadını saçlarını kestirecek kadar yıktı iseniz ... Siz bir zahmet kadınları sevmeyin azizim ...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı iyileştirecek en etkili şey mutluluktu ve bir başkasını mutlu etmek de mutlulukların en büyüğüydü.
BAZI KİMSELER vardır ki hayatlarının bir noktasında geçmişe bakarak önceki dönem­lerdeki kararlarını yakınarak değerlendirir
Vefa yoksa , minnet de olmaz ... Tıpkı merhamet'in olmadığı yerde , sevgi bulamamak gibi...her şeyi tamamlayan bi' şeyler vardır yani...mesela gece'yi ay ...kalb'i , nefes , beni , sen ... neyse...
Beğeni falan atmayın inan lazım değil