📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Nasıl anladın? Nasıl buldun bizi?" O kadar yüksek sesle bağırmış olamazdım. Belki ateşleri görüp gelmişti. Ama söylediklerine göre ikisi de değildi.
"Çok zor olmadı." Göğsüne elini koydu. "Bir şeyler yanlış gidiyordu. Sanki deprem gibi..."
Sonra bakışları yoğunlaştı. "Evim yıkılıyordu."
Sevgili Erin,
Seni özlüyorum kalbimdeki tüm duygularla hem de. Bana ruhen dokunduğun her yanım sızlıyor yokluğunda. Bu, yataklara düştüğüm zamanki gibi değil. Çünkü bu sefer senin uzakta ama hâlâ benim olduğundan emin değilim. Bize neler olduğunu bilmiyorum. Her gün bu düşünceyle daha çok parçalanıyorum.
İan...
Erin,
Bana sen yaz! Senden bir hamle gelmedikçe gönderemeyeceğim çünkü bunların hiçbirini. Çünkü ben biliyorum. Her şeyimle adanmış olduğum kişi sensin. O gece ne hissetmiş olursan ol benim için hiçbir şey değişmedi. Seninleyken içimdeki hırçın fırtınalarda savrulan kalbimi sanki şefkatli eller avuçluyor ve geri kalan kargaşadan koruyor beni, tüm benliğimi...
İan'ın