m e s g a l e

m e s g a l e
@sssafiye
Ben işte!... Bir insanın nasibi hayali kadardır.
“Bir sonraki dönemeçte karşına ne çıkacak asla bilemezsin”
Sayfa 225·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Hiç kimse hayal kurmak için yaşlı değildir. Hem hayaller yaşlanmaz ki…”
Sayfa 134·Kitabı okuyor
“Onlar da büyüklerinden nasıl gördülerse sana o şekilde davranıyorlar.”
Sayfa 92·Kitabı okuyor
Alıntı

m e s g a l e

, şu anda okuyor
%58 (224/384 syf.)
L. M. Montgomery
8/10 · 3.819 okunma