Benim de böyle, binlerce defa insanlardan kaçtığım olmuştur. Ama yine geri dönerdim... Sonra bu davranışlarımdan utanır, yine insanlar arasına karışırdım...
Bana musallat olmaktan, iyilik etmekten vazgeçmen için sana nasıl, ne biçim yalvarayım, söyle bana!.. İsterseniz bana nankör bir adam deyin, isterseniz beni aşağılık bir insan diye kabul edin. Yalnız Allah rızası için benim yakamı bırakın!.. Bırakın yakamı! Bırakın! Bırakın!
“İyiliklerini istemediğimi nasıl oluyor da görmüyorsun? Sonra... Bu iyilikleri hor görenlere... nihayet, bu iyiliklerden gerçekten de rahatsız olanlara bu ne iyilik etmek isteği böyle?