Seda Ayık

Her şey, ayaklarının altındaki taşlar gibi dilsiz ve ölüydü. Onun için ölüydü, yalnız onun için.
Sayfa 324·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim de böyle, binlerce defa insanlardan kaçtığım olmuştur. Ama yine geri dönerdim... Sonra bu davranışlarımdan utanır, yine insanlar arasına karışırdım...
Sayfa 313·Kitabı okudu
Bana musallat olmaktan, iyilik etmekten vazgeçmen için sana nasıl, ne biçim yalvarayım, söyle bana!.. İsterseniz bana nankör bir adam deyin, isterseniz beni aşağılık bir insan diye kabul edin. Yalnız Allah rızası için benim yakamı bırakın!.. Bırakın yakamı! Bırakın! Bırakın!
Sayfa 311·Kitabı okudu
“İyiliklerini istemediğimi nasıl oluyor da görmüyorsun? Sonra... Bu iyilikleri hor görenlere... nihayet, bu iyiliklerden gerçekten de rahatsız olanlara bu ne iyilik etmek isteği böyle?
Sayfa 311·Kitabı okudu
Raskolnikov, sakin bir eda ile: “Bu şu demektir ki, siz hepiniz beni son derece bıktırdınız ve ben, yalnız kalmak istiyorum.”
Sayfa 310·Kitabı okudu