Seda Ayık

Epikür de tıpkı Pisagor gibi (dostun malı ortak maldır demiştir) arkadaşlarının mallarını ayrı tutmalarını doğru bulmazdı; çünkü bu birbirlerine güvenmeyen insanların davranışıydı ve eğer insanlar birbirlerine güvenmiyorlarsa, arkadaş değillerdir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben de...
Felsefesinin merkezine “mutluluk” kavramını yerleştirmiş ve hayatın esas amacının “mutluluğa ulaşmak” ve “ruhsal sükûnet” olduğunu ileri sürmüştür.
Başkalarının aklı ile yetinmek hoşlarına gidiyor! Fena alışmışlar!
Sayfa 368·Kitabı okudu
Oysa biz kendi aklımızla yalan söylemesini bile beceremiyoruz.
Sayfa 368·Kitabı okudu
Güç gerek, güç!.. Güçsüz hiçbir şey elde edilmez. Oysa, gücü güçle elde etmek gerek... İşte onlar bunu anlamıyorlar...
Sayfa 348·Kitabı okudu