Nur

Nur
@sstardust
"Kötülüğümüz içimizde bizim; içimizse kurtulamıyor kendi kendisinden."
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren bir şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
- Seninle sekiz yüz elli iki bin kilometre boyunca hiç durmadan laflamak isterdim. +Benzinimiz yeter mi ki? - Yalancıktan doldurursak yeter.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Edebiyat
Şiir yazma hastalığım Hep böyle havalarda nüksetti; Beni bu güzel havalar mahvetti.
Şiir
Kastettiğim onu kalbimde öldürmek. İyiliğini istemekten vazgeçmek.
Sayfa 146·Kitabı okudu
Edebiyat
Eksik olan bir şey vardı. Yeniden eskisi gibi olmamı, belki de insanların iyi olduğuna inanmamı sağlayabilecek önemli bir şeydi bu eksik olan.
Sayfa 140·Kitabı okudu
Edebiyat