Şule

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazen, bir şeyi kaybedince insan, sanır ki onu kaybettim. Asıl kaybettiği şey, kendidir de haberi yoktur. Kendi duyguları. Kendi karakteri. Kendi kendine yetme özelliği.. Bu yüzden, birini kaybettiğimde hep, kendimi kaybettim ben derim. Çünkü bilirim ki, o yitip giden insanla benim de bir parçam eksilmiştir. Onunla bölünmüş ve parçalanmıştır. Aksi mümkün olabilir mi?
Sayfa 242
Kitap Alıntısı
+ Bana bilmem gereken bir şey söyle. - Bugün 4 Nisan ve ben hâlâ seni seviyorum.
Sayfa 436
Alıntı