Ya beni sevmedi ve kaderime kayıtsız kaldı ya da beni sevdi -kesinlikle seviyordu- ve sonrası kahramanlıktan başka bir şey değildi. Böyle şeyler sonsuza kadar kalırlar ve ona sonsuza dek minnettar kalacağım.
Sevgili dostum,
Bu tür deneyimler acı verici olsa da gereklidir ve kaçınmak imkansızdır. Bunlar olmazsa, hayatı ve neyle uğraştığımızı gerçekten bilemeyiz .