nunu

Ya beni sevmedi ve kaderime kayıtsız kaldı ya da beni sevdi -kesinlikle seviyordu- ve sonrası kahramanlıktan başka bir şey değildi. Böyle şeyler sonsuza kadar kalırlar ve ona sonsuza dek minnettar kalacağım.
Sayfa 85
Alıntı
Reklam
Sevgili dostum, Bu tür deneyimler acı verici olsa da gereklidir ve kaçınmak imkansızdır. Bunlar olmazsa, hayatı ve neyle uğraştığımızı gerçekten bilemeyiz .
Sayfa 65
Alıntı

nunu

, bir kitap okudu
4/10
·272 syf.··
8 günde okudu
·
2025 42. kitabı
Matt Haig
7.2/10 · 5,5bin okunma
Albert Camus demiş ki : “ hayattan umudu kesmeden hayatı sevemeyiz.”
Sayfa 246·Kitabı okudu
Alıntı
24.11.25
Reklam