Çok defa ölümü sevdim. Tatlı sözlerle çağırdım onu, gizli, açık kur yaptım ona. Ama, ölümden hiç vazgeçmediysem ve ona karşı sorumluluklarımı hiç aksatmadıysam da, hayata aşık oldum.
Ey sen , beni ayıplayan, savurma bana vaazlarını, yalnız bırak beni, çünkü deneyimler keskin görüşlü yaptı beni, gözyaşları parlattı görüşümü, hüzünde kalplerin dilini öğretti bana.