Artik hepimizin dinlenmeye ihtiyacı var
Karlari eritmeye çalışan bir dağdan daha yorgunuz
Düşünmeyelim artık orta çağı, atomu ve
İnterneti...
Bırakalım petrol de dinlensin, gaz da, madenler de
Yorgunuz, on asırlık bir çınarın eğilmiş dallari gibi
Hıncımız kendimize vuruyor farkında değiliz
Yaklaşık 5 asırlık kavgamız var canımızla, kanımızla
Bitsin artik ve çökecekse çöksün borsalar...
Öyle kandırılmış haftasonları yetmez dinlenmeye
Başı ve sonu belirlenmiş bayram tatilleri de yıllık izinler de
Hele üzerimize üzerimize gelen avm gezileri de..
Bu yorgunluk başka...
Bu yorgunluk yarışı tamamlamış ve tükenmiş bir gezegen yorgunluğu
Korkuyorum...
Hayır korkmuyorum....
Ben oldukça cesur bir korkağım
Çünkü neyden korkmam gerektiğini iyi biliyorum
Hepimizin bir korkuya ihtiyacı var...
Böyle kurumuş dalları dökecek ve yeşillendirecek bir korku
İçinde görünmeyen ama bir tohum esrarinda umudu gizleyen bir korku
Aslında hepimizin hatırlamaya ihtiyacı var
Uzaylilari bildigimiz kadar bilmez olduk yakınları
Kilometrelerce ötesinin hayalini kurup burnumuzun dibini unuttuk