Böylece insan soyları, toprağın, hayatın kaynağı olduğunu unuttu. Kibirlerinin yolundan gidip özlerinden uzaklaştılar. İnsanlarının kalpleri gibi, üzerine dökülen betonlarla taşa dönen dünyada ise yaşam, yavaş yavaş bitti.
Bence insanlara korkunç şeyler yaptıran tam da bu. Ne yaparlarsa yapsınlar, herkes kendisinden çok daha kötü şeyler yapan başka insanlar olduğuna inanıyor.