📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen her şey ne kadar güzel ve biz onları nasıl da mahvediyoruz diye ağlardı. Çünkü dünya bu kadar korkunç bir yer olmak zorunda değildi. Bu dünyanın değil, insanların suçuydu.
"... İnsanlara savaşı Başkent kazandığı için burada olduğumu hatırlatmayı ve aradan elli yıl geçmişken mıntıkaları bu şekilde cezalandırmanın hâlâ adil olduğunu sandıklarını, ancak elli yılın artık yeterli olduğunu göz önünde bulundurmalarını söylemek isterim."