Tuba

Tuba
@staryynight
Artık ne kendinden ne de başkalarından bir şey bekleyecek haldeydi..
Reklam
Her insan kendi kendini eğitmekle yükümlüdür.
Toplumu iyileştirirsek, hastalıklar da kalkar!
Kişilik, sayın bayım, en önemlisi budur işte: İnsanın kişiliği bir kaya gibi sağlam olmalıdır, çünkü her şey onun üzerine bina ediliyor.
Reklam