Tuba

Tuba
@staryynight
Ölüm, onun üzerinde, bütün kırların güzel çiçeği üzerine yağan bir kırağı gibi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Juliet: Binlerce kez iyi geceler sana! Romeo: Binlerce kez beter olsun gece, senin ışığın yoksa.
Tüm göklerin en güzel yıldızlarından ikisi, Yalvarıyorlar onun gözlerine işleri olduğundan: Biz dönünceye dek siz parıldayın diye. Gözleri gökte olsaydı, yıldızlar da onun yüzünde; Utandırırdı yıldızları yanaklarının parlaklığı, Gün işığının kandili utandırdığı gibi tıpkı. Öyle parlak bir ışık çağlayanı olurdu ki gözleri gökte Gece bitti sanarak kuşlar cıvıldaşırdı.
Ölüm döşeğindedir şimdi eski sevda Ve mirasçısı olmayı bekler yeni sevgi; Uğrunda ölmek bile istenilen o güzel, Güzel değildir artık Juliet'in yanında.
- Dur bende geliyorum.  Kırarsın beni , bırakıp gidersen.  - Yitirdim kendimi ; burada değilim ben