hercâi

hercâi
@steelspike
"...ben dünyadan ziyade, kafamın içinde yaşayan bir insanım" Kürk Mantolu Madonna syf.92
Günaydın
bak bu sabah da uyandın demek ki her şey için bir şansın daha var
Reklam
U dönüşü
her gece onunla olmak için ettiğim dualar vardı, dünde kaldı. şimdi ise unutmak için yalvarıyorum tanrıya.
yazmak, çizmek için aşk mı gerekir? ben edebiyata aşığım o zaman!
...Ben çok mu yaralandım nedir bilinmez, sanki bıçak değse kan akmaz misali, taş duvar olmuş kalbim. Birileri diyor ki, bu şarkılar aşk olmadan nasıl çıkar? Ben diyorum ki, bu şarkılarda ki aşklar gerçek olsan kıyametler kopar. Ne su istersin, ne ekmek. Böyle aşklar gerçek olsa, yaşayabilmek için daha fazla şeye ne gerek?
maviağaç yayınları, basım yılı: Ocak, 2005
ama işte umut bu bitsin deyince bitmiyor ömür gibi bitsin demek günah gibi
Sayfa 32 - ithaki yayınları·Kitabı okudu
sevgilim denmez çok ayıp ama sevdiğim diyebilirim
Sayfa 7 - ithaki yayınları·Kitabı okudu