kendi kaderimizi kendimizin yarattığı ve inandığımız şeyleri gerçekleştirdiğimizi söyleyen bir sürü kitap var. kafanın üstünde sürekli olarak bir konuşma balonu olmalı, hep güzel şeyler düşünmen gerek. sonra, her şey günlük güneşlik olacak. hayır, kusura bakmayın, hiç sanmıyorum. hayatınızda hiç olmadığınız kadar mutlu olabilirsiniz, ama boktan olaylar yine de olur.
ama bunlar öyle durup dururken olmaz. size çarparlar ve yere yıkarlar çünkü her şeyin günlük güneşlik olacağına inanmışsınızdır.