lermania.

lermania.
@stozdag
..
Aklımdan çıkmıyor, aklım çıkıyor o çıkmıyor... ~Oğuz Atay
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızlık paylaşılmaz, paylaşılsa yalnızlık olmaz... ~Özdemir Asaf
Edebiyat
Gel seninle bir kez daha ağlayalım; Yaşanmışlara, yaşanmamışlara, bir de hiç yaşanmayacaklara... ~Oğuz Atay
Edebiyat
-Hayatta üç yanlışım oldu Olric. +Ne gibi efendimiz -Tanıdım, inandım, güvendim. Ama bir doğrum oldu. +O nedir efendimiz? -Sevdim Olric. Fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür... ~Oğuz Atay
Edebiyat
-Bazen yok olmak hiç olmaktan iyidir Olric! +Yok mu olalım efendimiz -Var mıyız ki Olric ~Oğuz Atay
Edebiyat