lermania.

lermania.
@stozdag
..
-Hayatta üç yanlışım oldu Olric. +Ne gibi efendimiz -Tanıdım, inandım, güvendim. Ama bir doğrum oldu. +O nedir efendimiz? -Sevdim Olric. Fakat sende bilirsin ki üç yanlış bir doğruyu götürür... ~Oğuz Atay
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Bazen yok olmak hiç olmaktan iyidir Olric! +Yok mu olalım efendimiz -Var mıyız ki Olric ~Oğuz Atay
Edebiyat

lermania.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2019 33. kitabı
Cengiz Aytmatov
7.7/10 · 44,6bin okunma
Gitmek sadece bir eylemdir; Unutmak ise koca bir devrim... ~Nazım Hikmet
Edebiyat