lermania.

lermania.
@stozdag
..
"Kendini beğenmiş insanlar başkalarını kendine hayran zanneder..."
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geri gelmesi mümkün olmayan hatırlanmamalı ~Nazım Hikmet
Edebiyat
Bakarken kıyamamak mı? Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk? ~Özdemir Asaf
Edebiyat
En içten hisler karşısındakine anlatılmadıktan sonra ne değer taşır ki? ~Stefan Zweig
Edebiyat
Seni düşünmek güzel şey, seni düşünmek ümitli şey dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... ~Nazım Hikmet
Edebiyat