seda

seda
@strangeronatrain
#104694414 it takes a lot to give, to ask for help, to be yourself, to know and love what you live with..
Buraya gelmeye değer miydi? Daha nereye gidebilirdim?
Sayfa 22 - can yayınları, istanbul: 1997
Edebiyat
Reklam
Karanlıkta, bahçelerden, çamlardan gelen kokular arasında bu yıldızların benim yıldızlarım olmadıklarını anladım; beni ürkütüyorlardı,
Sayfa 21 - can yayınları, istanbul: 1997
Edebiyat
Artık kendi kendime, "Rastgele insanlar görmek için dünyayı dolaşmaya değer mi?" diye soruyordum.
Sayfa 19 - can yayınları, istanbul: 1997
Edebiyat
"Neden adsız ya da evsiz insanlar olsun? Hepimiz insan değil miyiz?"
Sayfa 15 - can yayınları, istanbul: 1997
Edebiyat
Ne anlama geliyor bunlar? Yalnızca çekip gitmek keyfini tadabilmek için bile olsa, insanın bir köyü olması gerektiği anlamına. Köy, insanın yalnız olmaması demektir; insanlarda, bitkilerde, toprakta sizden bir şeyler olduğunu bilirsiniz, orada olmadığınızda bile köyünüz sizi bekler. Ama orada rahat etmek de kolay değildir.
Sayfa 16 - can yayınları, istanbul: 1997
Edebiyat
Reklam