yarın yaşlanınca eşe dosta: ‘gençliğimizde çok idealisttik ama, hayat insanı değiştiriyor... şimdi realist olduk... ah, o ateşli günler!’ diyebilmek için mi? bu kısa gevezelik devrine sırtınızı vererek bundan sonraki hayatınızın kepaze ve boş mahiyetini mazur göstereceğinizi mi ümit ediyorsunuz?”