dilek

teşekkür ederim, bunca kötülüğün arasında hayatımda çiçekler açtırdığın için.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bir adamın kirpik uçlarına dahi, nasıl aşık olunurmuş öğrettiğin için minnettarım sana.

dilek

, bir kitap okudu
8/10
·72 syf.·
2025 2. kitabı
Edip Cansever
7.7/10 · 6,3bin okunma
Günün acılarını geçiyorum, kendime iyilikler söyleyerek Tane tane yenilgiler bırakarak arkamda.
Çok karanlık bir cümlede durmuş gibiyiz.