Özetle, eğer bu metinde anlatılan her şey hoşunuza gidiyorsa gidin başka bir şeyler okuyun. Burası size yeni bir şeyler sunmaz. Ezberinizi bozan şeylerle karşılaşmanız gerek ki nasibiniz artsın.
O rahat hikâyenin dışına çıkıp ''Benim gibi düşünen insanlar da benim gibi bakan insanlar hep doğru şeyi mi yapıyorlar?'' gibi sorular sormaya başlarsın. Bu da hiçbir kurumsal ideolojinin ya da inancın sevdiği bir insan tipi değildir. Bunlar arıza çıkarırla.