Mustafa

Mustafa
şiir üşüseydi ne kötü olurdu şairin parası yetmezdi palto alıp da şiiri giydirmeye
Sayfa 77
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben bir şairim Dünyaya bir dilim ekmek için gelmişim Bitmeyen bir kahrı çekmek için gelmişim Bir gün öldüğümde Şiirlerle süslenmiş tabut isterim.
Sayfa 67
İnanın şiiri elbise diye giyerim Eğer elbise olarak yakışsa
Sayfa 65
Keşke olmasaydı kutsal duygular, Ses çıkaran yılanlar gibi.
Sayfa 60
Vaktimi alan çiçek, Yarısı taşlar altında. Isıtır gençliğimi, Bir talihsiz güzellik.
Sayfa 52