Onu anladım zaten, ironiyi 1 milyon üzerinden yapınca ve yanıta da “zor” yazmandan dolayı uygulamayı kullanan 1 milyonu aşkın insanın olduğuna inandığını düşündüm 😄Bu uygulamayı keşke 1 milyon kişi kullansaydı; ülkemiz için bir umut ışığı demek olurdu😛