Ortaokuldayken, yaramaz bir arkadaşım her dersi trollemeye çalışıyordu. Bir gün yeni gelen bir öğretmen, ne kadar mal bir çocuk olduğunu fark edip, yanına giderek baş parmağıyla işaret parmağını birleştirip yakasından tutup kaldırdı. “Seni neden böyle kaldırdım biliyor musun” dedi. “Neden hocam” deyince, “Çünkü sen bir pisliksin, pislikler böyle tutulur” dedi 😂 ve o şekilde tutarak dışarı attı. 😂 Hayatımda gördüğüm en cool hareketti 😂