-"Kendinizi unvanınızla, oturduğunuz mahalleyle,sahip olduğunuz
mallarla, kökeninizle, isminizle, işinizle, ilişkilerinizle bir tutuyor ve yalnız onlar aracılığıyla var oluyorsunuz."
Bitti ama nasıl güzel bitti
arkadaşının tedavisini
bulmak için Paris'ten Himalayalara uzanan bir yolculuk.. kendini bulma yolculuğu. Kitap o kadar akıcı ki ister istemez çabucak bitiyor. Bazı yerler çok spiritüel olsa da ve katılmasam da genel itibariyle keyifli bir kitaptı.
ilk dedektif öyküsü olarak karşıma çıkınca hemen okuyayım diyerek bir günde bitirdigim bir kitap "Morgue Sokagi Cinayeti"..
Bir apartmanda varlıklı bir anne kız vahşi bir şekilde ölü bulunur. Dedektifimiz Dupin ise gazetede okuduğu bu cinayeti çözmeye çalışır. Cinayet çözülmeye çalışılırken o kadar çok detay bilgi veriliyor ki kenara köşelere notlar alarak okudum sonunda da şoka uğradım ama bu şaşkınlığı sevmediğimi belirteyim...