Orhan Pamuk'un yazdığı gibi;Kuvvetli,kararlı bir babamız olsun, bize neyi yapıp neyi yapamayacağımızı söylesin isteriz.Niye?Neyi yapıp neyi yapamayacağımıza,neyin ahlaklı ve doğru, neyin günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi?Yoksa suçlu ve günahkar olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyacımız olduğu için mi?Bir babaya ihtiyacı her zaman var mıdır yoksa kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı, ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?