süay

süay
@suaykose
Öğrenci
Sahne ve Gösteri Sanatları Yönetimi
27 okur puanı
Mart 2021 tarihinde katıldı
Ne mi diliyorum? Sevmek ve sevilmek istiyorum. Şüphe duymadan, rahatlıkla. Bu kadar. Düzgün bir şekilde nasıl seveceğimi ve sevilceğimi bilmiyorum, bu da bana acı veriyor.
Sayfa 116·Kitabı okudu
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

süay

, bir kitap okudu
7/10
·264 syf.·
Beğendi
·
2025 5. kitabı
Kazuo Ishiguro
7.6/10 · 2.168 okunma
Sanat acımasızdır. Edebiyatta oyun oynarsan, kimse farkına varmayabilir. Ama resim, dosdoğru yüreğinin derinliğinden açılan bir pencere gibidir
Sayfa 179 - Ayrıntı·Kitabı okudu