ussrky1905

ussrky1905
@succers
Başkalarını delilikten kurtarayım derken kendim sapıtırım.
Albert Camus, Yabancı isimli eserinde "İnsan eninde sonunda her şeye alışır." diyor ve Dostoyevski de dünyaca ünlü romanı Suç ve Ceza'da şu cümleyi kuruyor: "  Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır !"
Reklam
Babam kırk beş yaşında öldü, ben on altı yaşındaydım. Bugün ondan daha yaşlıyım. Onu daha iyi tanımamış olmaktan dolayı üzgünüm. Bundan dolayı ona kızgın değilim. Şimdi büyüdüm, yaşamın zor olduğunu biliyorum ve hayatı daha dayanılır kılmak için "kötü" yollara başvuran kimi daha hassas insanlara kızmamak gerektiğini de.
Şimdi tek istediğim, yüreği kadar yumuşak bir omuza, şu ağrılı başımı koyup saatlerce ağlamak. Ama kimseye yük olmak istemeyen ben, bunu da başaramam; adım gibi biliyorum
" Sustuğum şeyler var, hiç konuşmadıklarım ... İçinde kaybolduğum şehirler ve içimde kaybolup giden insanlar var ... Eskisi kadar kafama takmasam da bazı şeyleri, yine de içimin almadığı haksızlıklar var! Hakettiklerimle, vazgeçtiklerimi ayırdığımdan bu yana solumu sevdiklerime, yolumu ise Allah'a bıraktım... O'ki; varacağım yeri de duracağım yeri de benden daha iyi bilir...
Beni iyi dinle kızım. Hep yanında olamayabilirim senin. Ruhum seninle olsa bile, kim bilir belki erken veda eder bedenim. Dünyanın bin bir türlü hali var kızım ve insanların bin bir yüzleri. İnsanlara adım atmadan önce emin ol kızım, niyetlerinden, samimiyetlerinden, gizlediklerinden. Dostun az, mesafen ise çok olsun insanlarla. Bana sarıldığın gibi, kendine sarılmayı da öğren. Her canın yandığında bana koştuğun gibi, ayakta durmayı da öğren. Sana sevgiyi anlattığım kadar belki anlatamadım kötülüğü. Ama hislerine güven kızım. Şüphe duyduğun her şeyden uzak dur. Sana ellerimin sıcaklığını ve gözlerimin sevgi dolu bakışlarını bırakıyorum. Bir gün bir erkeği sevecek olursan eğer, gözlerinde bu derinliği ve içinde bu sıcaklığı ara kızım. Sana duam o'dur ki ; ben seni Allah'ın bir hediyesi gibi sevdim, benden sonra da seni öyle sevsinler kızım....
Reklam